Oyun, bir tabanca Beretta 92 çekimlerinin bir simülatörüdür.
b> «Bir ön görüşün hizalanması nedir?
Çoğu ateş simülasyonlarında, amaçlandığı zaman, silahların görüşünü hedef ve ateşle birleştirmeniz gerekir.
Bu tabanca görüşü iki bölümden oluşur, ön görüş ve arka görüşü kesilmiş.
Doğru çekim yapmak için ön görüşü kesimin ortasına koymak gerekir ve üst ucu arka görüşün üst düzlemine hizalanır.
Buna ön görüşün hizalaması denir.
Görüşme cihazlarının bu karşılıklı konumu tutulması, silahları hedef ve ateşle birleştirmek için gereklidir.
Oyun ayarlarında iki amaçlama modundan birini seçebilirsiniz: b>
Görülecek yerlerin hizalanması devre dışı bırakılır: b>
Bu modda, joystick ile tabancanın manzarasını hedefle birleştirir.
Joystick'i vurmaya bırakılması.
Görüşlerin hizalanması etkindir: b>
Bu modda, joystick ile görüşmeyi hedeflemeye ek olarak, ön görüşü de hizalamanız gerekir.
Cihazı yatırarak ön görüşü hizalayın.
Bu modda çekim daha karmaşıktır, ancak bu amaçlama yöntemi, gerçek tabancadan çekilirken hedefe daha yakındır.
Çekimden önce hedefin türünü seçebilirsiniz.
4 tür hedef vardır. B>
Her nişan için ve her hedef için çekimin en iyi sonucu depolanır.
En iyi sonucu belirlerken çekimin sayısı ve saati dikkate alınır.
Bu nedenle, maksimum puanlara ulaşılsa bile, sonuç çekim zamanını azaltarak iyileştirilebilir.
Bu simülasyon oyunu, tabancayı ve mekanik demir manzaraları ile donatılmış diğer silahları hedefleyen temel ilkeleri öğrenmenize ve
Doğru çekin.